Algemene voorwaarden

Algemene voorwaarden bij reservaties

Algemene voorwaarden bij reservaties.
(nieuwe versie dd01.06.2012 bij upload nieuwe site. vernietigd alle voorgaande)

Raadpleeg de reservatievoorwaarden en -tips voor een optimaal verblijf…

  1. Wanneer u op de site, of via een e-mail, een boeking maakt, dan krijgt u van ons (het hotel) of van mij (Sofie) heel vaak een kort 'reservatie OK'-berichtje terug. Wanneer wij geen bijzondere vragen en/of opmerkingen hebben over de inhoud van uw boeking, dan wordt het antwoord heel bewust kort en efficiënt gehouden. In ons familiaal hotel is het inboeken van reservaties, het antwoorden op e-mails,… slechts één van de vele dagelijkse acties… Daarom rekenen wij op uw waardering voor deze werkwijze.
    Als er u toch iets niet duidelijk is, dan horen wij dit graag van u, en zullen wij er u gepast op antwoorden.
  2. De prijzen op de site zijn steeds actueel. Mocht u over uw persoonlijke reservatie toch vragen hebben betreffende de prijs, dan horen wij dit graag van u.
  3. In het hotel zijn de voorziene aankomst- en vertrekuren:
    - check-in: vanaf 14h30 en vóór 18h00;
    - check-out: rond 10h30.
    Komt u na 18h00 aan? Alleen als u dat ook verwittigde via mail/fax, wordt uw kamerreservatie met zekerheid behouden. Na 18h00 worden niet-ingecheckte kamers immers vrijgegeven bij grote vraag.
  4. Elk Belgisch verlengd weekend (pasen, pinksteren, hemelvaart, 21/7,15/8 enz enz) vragen wij een minimum verblijf van 3 nachten.
  5. Wij behouden ons het recht om bij no-show (het niet-afkomen van een klant) een factuur op te maken voor de 1e overnachting ofwel het bedrag te crediteren van uw rekening. Onvoorziene omstandigheden zijn altijd mogelijk, maar houd dan ons telefoonnummer bij de hand! U kan ons bereiken via 058 51 23 32 (vanuit België) of via 00 32 58 51 23 32 (vanuit het buitenland).
  6. Annulatie van een rechtstreekse reservatie is kosteloos tot 2 weken voor aankomst. Nadien wordt 50% aangerekend, tenzij het een annulatie betreft door overmacht (ziekenhuisopname, sterfgeval, ongeval,…).
  7. Annulaties van gemaakte reservaties via voordeelbonnen, kortingsbonnen, waardebonnen, of verblijven die reeds zijn betaald, om welke reden dan ook, of welke andere acties ook, kunnen niet worden geanuleerd. Mits grondige reden kunnen ze eventueel worden verplaatst, of eventueel aan iemand doorgegeven (als de bon dat toelaat) maar niet meer kosteloos worden geanuleerd.
  8. Gereserveerde boekingen inkorten : de eerstvolgende nacht wordt steeds volledig gefactureerd. de andere overblijvende nachten aan 50%. Alleen in geval van ernstige ziekte of sterfgeval zijn uitzonderingen mogelijk.
  9. Misverstanden: is er iets misgelopen bij uw boeking, aankomst of tijdens uw verblijf? Spreek er ons over, en wij proberen er samen met u een oplossing voor te zoeken, in de mate van het mogelijke.
  10. Vond u uw verblijf goed, prachtig, zoals verwacht (of beter)? Hebt u dat ene gewaardeerd? Opbouwende opmerkingen doen ons altijd deugd.
    Viel er u iets tegen, had u het anders verwacht? Ook dan horen wij het nog graag van u ter plaatse (receptie), zodat wij het nog tijdens uw verblijf samen kunnen oplossen, of rechtzetten. Want, enkel tevreden en gelukkige klanten is ons streefdoel!!!
  11. Een reservatie met AANKOMST op DINSDAG is buiten de schoolvakanties niet mogelijk (onze sluitingsdag). Wie op dinsdag verblijft buiten de schoolse vakantieperiodes, verblijft voor die nacht op basis van kamer met ontbijt. Tijdens schoolvakanties en feestdagen zijn we doorlopend open, en stelt zich het probleem dus niet.
  12. Deze lijst is niet volledig; de site is in constante aanbouw. Ook UW mogelijke inbreng en opmerkingen worden door ons sterk gewaardeerd.
  13. Ondanks dat we dit jaar niet in de Brochure Vlaanderen Vakantieland stonden, worden de Vlaanderen Vakantieland Cheques nog steeds bij ons aanvaard.
  14. Politiefiche vs. Privacywet.

 

undefined